Paul

Paul Schuitman is nu 43 jaar werkzaam in en rond het onderwijs. Hij is opgeleid als leerkracht en onderwijskundige en afkomstig uit het basisonderwijs. Paul heeft vervolgens lange tijd bij educatieve uitgeverijen gewerkt (PrO, VO en MBO).
Sinds 2009 is hij ZZP’er. ‘Leermiddelen’ vormen een rode draad in zijn activiteiten.
Voorbeelden daarvan zijn:
- adviseur bij het opstellen van leermiddelenbeleidsplannen met scholen
- relatiemanager bij Stichting VO-content
- projectleider van een intern boekenfonds in Rotterdam
- Adviseur bij enkele Europese Aanbestedingen van leermiddelen
- Adviseur bij enkele interne boekenfondsen
- Procesbegeleider en projectleider bij implementatie van onderwijskundige
veranderingen op scholen
- Interim uitgever en projectleider van een educatieve uitgeverij (2016-2018).

Anderen vertellen dat kenmerkend voor Paul is dat hij
- in staat is mensen aan zich te binden, vertrouwen en degelijkheid biedt
- een coachend leidinggevende is; sterk gelooft in delegeren van
verantwoordelijkheden
- zich manifesteert als een uitstekend projectmanager; resultaatgericht, maar ook
sterk gericht op de procesgang
- weet hoe succesvolle en langdurige partnerships te realiseren
- veel aandacht heeft voor implementatie en doorontwikkeling (duurzaamheid)
- een plezierig mens is in de omgang en gemakkelijk contacten legt.

Jonas

Jonas Grütters is bouwkundig ingenieur. uw-umlaut is zijn bedrijf. De laatste acht jaar is hij verantwoordelijk geweest voor het grootste en succesvolste intern leermiddelenfonds van Nederland. Zijn kennis en ervaring zet hij graag in voor scholen en schoolbesturen.

De puntjes op de u in zijn achternaam verwijzen naar zijn Duitse voorouders. Met een knipoog naar zijn perfectionisme spreekt hij graag over 'uw puntjes op de U'. Pünktlich, gründlich und ordentlich. 'Het combineren van het goede van Duitsland en het goede van Nederland is een ultieme combinatie om succesvol te zijn.'

Uit zijn talentenpaspoort blijkt dat hij een bovengemiddeld talent heeft voor zorg, aandacht, plichtsbesef, begrijpen en leiderschap. Deze talenten zet hij in om vanuit geloof in eigen kracht het goede te doen en het goede voorbeeld te geven. Daarbij inspireert hij anderen om samen met hem de wereld mooier te maken.

Nathan

Nathan van Dijke is 27 jaar, met 10 jaar werkervaring binnen het onderwijs.
Reeds als leerling is hij betrokken geraakt bij het intern boekenfonds van zijn scholengemeenschap, waar hij zich gedurende 9 jaren ontwikkeld heeft van magazijnmedewerker naar leidinggevende en systeembeheerder. In het VO heeft hij vijf jaar ervaring als docent natuurkunde, twee jaar als administratief medewerker en één jaar als TOA. In 2020 heeft hij de stap gemaakt richting het ZZP-schap binnen het onderwijs.

Nathan wordt vaak beschreven als een behulpzame en betrouwbare collega, met een goede werkethiek. Sterke punten zijn o.a. zijn analytische denkvermogen en oog op detail, kwaliteit, efficiëntie en werkbaarheid van producten en protocollen. Als bestuurder en leidinggevende wordt vaak zijn organisatorische en aansturende vermogen als waardevol ervaren.